Wednesday, July 9, 2008

かぜがふくところへ Sui Feng Er Qu


Someone said life is for the taking
Here I am with my hand out waiting for a ride
I've been living on my great expectations
What good is it when I'm stranded here
And the world just passess by
Where are the signs to help me get out of this place ?


Here I sit halfway to somewhere
Thinking about what's in front of me
and what I left behind
On my own, supposed to be so easy
Is this what I've been after
Or have I lost my mind
Maybe this is my chance
and it's coming to take me away


Here I am walking naked through the world
Taking up space, society's child
Make room for me...


If I should stumble on my moment in time,
How will I know?
If the story's written on my face, does it show?
Am I strong enough to walk on water?
Smart enough to come in out of the rain?
Or am I a fool going where the wind blows....

4 comments:

Anonymous said...

见你打英文打得甘有感情,搞到我都无么好意思打中文字添..= ="
不过都系想讲返我个句口头禅:边有永远既爱情架~!爱情会漏水架~!
其实,开唔开心,都只系一杀那既事。。。
绝大多数既人会安排听日既事,但系都只系安排,并唔系改变你既明天...
而且,人与人之间太多问题发生,系边个都预测唔到既,呢个系所有人都系活到老学到老既百科全书。。
唔好意思今日打多左几个字,晒左你少少位>_<"
不过我都只系想Reiki你唔好唔开心j...
祝心病早日康复,以及梦想成真!! ^^

Яeiki said...

$#$%!#&%@$&^%!!
我沒不開心啦!
偶爾讓我寫一寫感性的文章好不好~
我一直都要把英文搞好,
所以部落格是最好的機會
可以寫你自己喜歡寫的東西,
心情,日記,開心的,不開心的等等..
反正部落格是你自己的空間嘛!!
一邊看字典一邊寫可以認識很多新詞,不錯阿!
你的中文文筆不差,你可以試試看寫部落格~
我沒病,是捨不得...
我只是放棄了一些自己不想放棄的東西...
謝謝你的瀏覽&意見,還有你的百科全書!
祝你早日有成就!

優希 said...

哥~!!
你好感性哦~T_T
呵呵~可以让心情抒发出来也是好事来的~!
不过我有很多生字哦~~哈哈~!
好深的英文~~xx
就算很多无法预料的事发生,但那些事就变成我们的新知识啊~
爱情难免会有问题,对于不同的人问题就不同~
哥你懂得解决就很好了~!
好过有人就只是要在一起,但又天天吵架的..
感觉他们在执着罢了..xx
我有朋友就是酱...
嗯~!!
祝你天天开心哦~!!^O^

Anonymous said...

Reiki你睇得开甘就无问题啦~甘先至系Reiki架嘛~ ^口^
我无论中文,英文,日文,法文,意大利文,经文,李世文,咩文都唔掂,而且我无心机搞blog既人黎既,都系算吧啦~ 呵呵~
我最多系经过边度边度,啡两句废话就差唔多~ 哈哈~